A jeśli serce jest tylko mięśniem

Nie wyrzucajmy Chrystusa z naszego życia. Wszyscy musimy zrobić wszystko, co w naszej mocy, żeby sprostać oczekiwaniom naszych dzieci! Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędzy siłownianymi sprzętami. To nieprawdopodobne, jak praca w nocy różni się od pracy w dzień. W tangu o wszystkim się zapomina, wszystko przestaje boleć, tylko by się tańczyło, tańczyło. Ich przybycie miało przełomowe znaczenie. Potem przechodziła z targu służąca pani aptekarzowej. Skoro obcość nie jest, jak by się tego oczekiwało, radykalna, traci swoją magiczną, zagrażającą moc? Najpiękniejsza rzecz, jakiej możemy doświadczyć, to oczarowanie tajemnicą! Wydaje mi sie że jest to największy pomnik jaki sobie wybudował polityk w naszym kraju ? Zapomniałam o cholernej tabelce porównawczej! Firmy te, postanowiły, że nie wezmą udziału w targach, tłumacząc swoje zachowanie kryzysem światowym. Człowiek taki już
jest. Dzielą ze sobą to samo niemiłe uczucie wyobcowania, które towarzyszy nieustannym zmianom percepcji i poszerzania horyzontów. Mam w głowie kobietę, jakich mało, która mnie chroni od kobiet, jakich wiele. Ten chłoptaś, chłystek, przepraszam ja nie uwłaczam godności posła, bo on tej godności uwłacza bardziej, niż ja mógłbym to w jakikolwiek sposób zrobić który wychodzi i obsztorcowuje gówniarza premiera. Mięśnie nasączone Syntholem nie są i nie mogą być powodem do dumy? Ja wierzyłem w sprawiedliwość i uczciwość polityki! Wydaje się to cudowne i przełomowe, prawda? Jak wybrać tego właściwego i jak przykuć jego uwagę? Zatem z łatwością możemy obronić się przed atakiem choroby. Pamiętajmy bowiem, że wszystkie konflikty zbrojne mające obecnie miejsce na naszej planecie, a jest ich 41, obejmują zaledwie jeden procent ludności świata. A gdyby tak nagle podszedł i sam zaproponował? Jak zatem stara ją się obniżać koszty? Mądry człowiek przypomina pełne

Leave a Reply

